Oferujemy m.in. cykliczne przeglądy serwisowe, opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną. Wymianę sprzętu w siedzibie klienta, wypożyczanie sprzętu, doradztwo techniczne usługi wsparcia serwisowego m.in. usługi inżynierskie oraz remote hands, konfiguracje switchy i routerów, instalacje oraz serwis systemów operacyjnych (Windows, MacOS, Linux). Usługi mają na celu zapewnić Kientowi:
Zmniejszenie do minimum przerw w funkcjonowaniu urządzeń
Wykonanie napraw sprzętu
Priorytetową obsługe awarii
Wykonywanie przeglądów
Prowadzenie dokumentacji infrastruktury IT
Reprezentacja firmy w sprawach terchnicznych wobec innych podmiotów
Pomoc przy opracowaniu i wdrożeniu polityki bezpieczeństwa firmy
Typowa obsługa serwisowa na podstawie umowy serwisowej realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 Awarie i zgłoszenia priorytetowe całodobowo. Warunki świadczenia usług dostosowujemy do indywidualnych potrzeb, zapraszmy do Kontaktu.